#1
*** Drużynowe Mistrzostwa 6 Ligi po ®EWOLUCJI ***

UWAGA! Walczymy o każde miejsce - mistrzostwa bez eliminacji drużyny!!!

Regulamin zawodów:

I. Organizatorzy
Organizatorami i adminami jednocześnie są:
1. telkosr (Bicycle)
2. Marek79 (Tarzan's Team Tarnów)

II. Zasady zgłaszania się
Zgłaszać się mogą drużyny z szóstej ligi. W przypadku małego zainteresowania oraz wolnych miejsc w mistrzostwach 5 ligi, dopuszcza się udział drużyn z 6 ligi w turnieju dla piątoligowców.
Patrz link http://www.speedway-world.pl/forum/showt...p?tid=5010

Turniej jest przygotowany na 3 ilości drużyn: 16, 24 lub 32. W zależności od zainteresowania, będzie obowiązywała jedna z powyższych wersji. Mam nadzieję, że zainteresowanie przewyższy oczekiwania. Decyduje kolejność zgłoszeń na forum. W zgłoszeniu musi być podana NAZWA DRUŻYNY + nick gracza!

III. Zasady rozgrywek
Zawody rozgrywane będą na zasadzie sparingu z przeciwnikiem w każdą środę!
W pierwszej fazie turnieju drużyny podzielone będą na grupy. Ich ilość i wielkość uzależniona jest od ilości zgłoszonych drużyn. Przydział do grup będzie losowy.
Na podstawie meczów grupowych zostaną utworzone nowe grupy, gdzie będzie dalej toczyła się walka o jak najlepsze miejsce w turnieju. W razie porażki nie będzie eliminacji drużyny. Każda będzie walczyła do końca, choć o inne miejsce. Po zamknięciu listy uczestników, w zależności od ilości chętnych, zostaną podane dokładne zasady rozgrywek, gdyż będą inne reguły dla turnieju złożonego z 16 ekip a inne dla 32.

Mecze z faz grupowych rozgrywane są bez rewanżów a organizatorzy zostaną wylosowani. Po zakończeniu faz grupowych mecze odbywają się już wraz z rewanżami!

W fazie grupowej o wyniku decydują punkty zdobywane za poszczególne mecze:
zwycięstwo - 2pkt
remis - 1pkt
porażka - 0pkt
Brak bonusów!!!

W przypadku takiej samej ilości punktów decydują małe punkty a w dalszej kolejności bezpośrednie starcie. Jeśli i te będą jednakowe, podsumujemy czasy z biegów nominowanych, drużyna z mniejszą sumą zostanie sklasyfikowana wyżej.

IV. Zasady organizacji zawodów
Zawody rozgrywane są w każdą środę począwszy od 9.04.2014 lub 16.04.2014 co tydzień.
Organizatorem jest osoba wymieniana jako pierwsza w terminarzu. Odpowiedzialność za zaproszenie ponoszą obaj gracze! Dopuszcza się rozegranie spotkania w innym terminie, po uprzednim uzgodnieniu go przez obie strony. Wymagane jest jednak podanie na forum, odpowiednio wcześniej, innego terminu spotkania!!
Sytuacje sporne:
- szczególnie na początku turnieju dopuszcza się rozegranie meczu w ciągu najbliższego tygodnia
- gdy któryś z graczy ma zajęty termin - w pierwszej kolejności należy znaleźć wspólny wolny termin i odjechać spotkanie w ciągu tygodnia - konieczne jest podanie na forum nowego terminu przed środą kiedy powinien mecz się odbyć,
- przeciwnik ma prawo do decyzji o odjechaniu meczu w ciągu najbliższego tygodnia lub też może zdecydować, że należy się walkower (WO) - co skutkuje wynikiem w meczu 40:0 trzeba to zgłosić na forum do wtorku przed meczem!
- nierozegrany mecz bez zgłoszenia na forum: WO dla obu graczy oraz 0 pkt i -75 małych punktów, mecz bez możliwości odrobienia!
- nieprzyjęcie wysłanego zaproszenia - WO dla osoby, która zawiniła jednak wymaga to zgłoszenia na forum do wtorku!
- każde przyznanie walkowera WO będzie uznawane wyłącznie przez organizatorów

2 x WO = wykluczenie z zawodów, dyskwalifikacja!

Zaproszenia powinny być wysłane najpóźniej do poniedziałku.
Organizatorzy do soboty wstawiają uaktualnioną tabelę oraz rozpiskę na następne zawody.

W przypadku rażących zaniechań nie przewidzianych w wyżej wymienionych punktach decyzja co do skutków zostanie podjęta arbitralnie przez organizatorów.

V. Nagrody
W Mistrzostwach przewidziane są nagrody za zajęcie czołowych miejsc:
1msc - 4tyg. ViP'a
2msc - 2tyg. ViP'a
3msc - 1tydz. ViP'a


VI. Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Przy porozumieniu z organizatorami w uzasadnionych przypadkach możliwe są odstępstwa od regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawa autorskie do regulaminu.

Lista startowa:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.

Zapraszamy do zapisów!!!