#1
*** Drużynowe Mistrzostwa 2 Ligi - sezon 2 ***

UWAGA! Walczymy o każde miejsce - puchar bez eliminacji drużyny!!!

Regulamin zawodów:

I. Organizatorzy
Organizatorami są:
1. telkosr (Gryf Szczecin)
2. Marek79 (Tarzan's Team Tarnów)

II. Zasady zgłaszania się
Zgłaszać się mogą drużyny wyłącznie z drugiej ligi. W przypadku wolnych miejsc dopuszcza się start chętnych z lig niższych. Turniej jest przygotowany na 3 ilości drużyn:
16, 24 lub 32. Przy 40 drużynach w 2 lidze, byłoby ekstra gdyby choć znalazło się 16 chętnych. W zależności od zainteresowania, będzie obowiązywała jedna z powyższych wersji, bądź inna uzależniona od ilości startujących zespołów. Mamy nadzieję, że uda się zaciągnąć drugoligowców do zabawy, tym bardziej, że znajdzie się w tym gronie kilka zespołów, które awansowały i grały w tym turnieju w sezonie poprzednim na poziomie 3 ligi. Ilość dostępnych miejsc będzie pomniejszona o ilość dla organizatorów [2], o ile znajdują się w danej klasie rozgrywkowej.
Decyduje kolejność zgłoszeń na forum. W zgłoszeniu musi być podana NAZWA DRUŻYNY + nick gracza!

III. Zasady rozgrywek
Zawody rozgrywane będą na zasadzie sparingu z przeciwnikiem w każdą środę!
W pierwszej fazie turnieju drużyny podzielone będą na grupy. Ich ilość i wielkość uzależniona jest od ilości zgłoszonych drużyn. Przydział do grup będzie losowy.
Na podstawie meczów grupowych zostaną utworzone nowe grupy gdzie będzie dalej toczyła się walka o jak najlepsze miejsce w turnieju. W razie porażki nie będzie eliminacji drużyny. Każda będzie walczyła do końca, choć o inne miejsce. Po zamknięciu listy uczestników, w zależności od ilości chętnych, zostaną podane dokładne zasady rozgrywek, gdyż będą inne reguły dla turnieju złożonego z 16 ekip a inne dla 32.

Mecze z faz grupowych rozgrywane są bez rewanżów a organizatorzy zostaną wylosowani. Liczba rund grupowych zależy od ilości startujących drużyn. Po zakończeniu faz grupowych mecze odbywają się już wraz z rewanżami!

W fazie grupowej o wyniku decydują punkty zdobywane za poszczególne mecze:
zwycięstwo - 2pkt
remis - 1pkt
porażka - 0pkt
Brak bonusów!!!

W przypadku takiej samej ilości punktów decydują małe punkty a w dalszej kolejności bezpośrednie starcie. Jeśli i te będą jednakowe, podsumujemy czasy z biegów nominowanych, drużyna z mniejszą sumą zostanie sklasyfikowana wyżej.

IV. Zasady organizacji zawodów
Turniej rozpoczniemy 3 lub 10 grudnia co tydzień, w każdą śrdodę.
Organizatorem jest osoba wymieniana jako pierwsza w terminarzu. Odpowiedzialność za zaproszenie ponoszą obaj gracze! Do wtorku poprzedzającego mecz, musi się na forum znaleźć link do spotkania. Niedotrzymanie obowiązku wstawienia linka na forum - obustronny WO (nawet jeśli się mecz odbędzie).
Dopuszcza się rozegranie spotkania w innym terminie, po uprzednim uzgodnieniu go przez obie strony. Wymagane jest jednak podanie na forum, do wtorku poprzedzającego mecz, innego terminu!! Brak terminu - obustronny WO.

Sytuacje sporne:
- szczególnie na początku turnieju dopuszcza się rozegranie meczu w ciągu najbliższego tygodnia
- gdy któryś z graczy ma zajęty termin - w pierwszej kolejności należy znaleźć wspólny wolny termin i odjechać spotkanie w ciągu tygodnia - konieczne jest podanie na forum nowego terminu przed środą kiedy powinien mecz się odbyć,
- przeciwnik ma prawo do decyzji o odjechaniu meczu w ciągu najbliższego tygodnia lub też może zdecydować, że należy się walkower (WO) - co skutkuje wynikiem w meczu 40:0 trzeba to zgłosić na forum do wtorku przed meczem!
- nierozegrany mecz bez zgłoszenia na forum: WO dla obu graczy oraz 0 pkt i -75 małych punktów, mecz bez możliwości odrobienia!
- nieprzyjęcie wysłanego zaproszenia - WO dla osoby, która zawiniła jednak wymaga to zgłoszenia na forum do wtorku!
- każde przyznanie walkowera WO będzie uznawane wyłącznie przez organizatorów

3xWO = wykluczenie z zawodów, dyskwalifikacja!

Zaproszenia powinny być wysłane najpóźniej do poniedziałku i najlepiej aby link do spotkania od razu znalazł się na forum.
Organizatorzy do soboty wstawiają uaktualnioną tabelę oraz rozpiskę na następne zawody.

W przypadku rażących zaniechań nie przewidzianych w wyżej wymienionych punktach decyzja co do skutków zostanie podjęta arbitralnie przez organizatorów.

V. Nagrody
W Mistrzostwach przewidziane są nagrody za zajęcie czołowych miejsc:
1msc - 4tyg. ViP'a
2msc - 2tyg. ViP'a
3msc - 1tydz. ViP'a


VI. Postanowienia końcowe
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu.
Przy porozumieniu z organizatorami w uzasadnionych przypadkach możliwe są odstępstwa od regulaminu. Organizatorzy zastrzegają sobie prawa autorskie do regulaminu.