#24
Aby towar był chwytliwy musi być ładne opakowanie Uśmiech tym opakowaniem jest szata graficzna.

Co do reklamy to przede wszystkim sfera internetu ale tu wszystko zależne jest od możliwości finansowych właściciela gry.

Do tego można spróbować nawiązać współpracę z forami tematycznymi, serwisami ogólnopolskimi zajmującymi się branżą żużlową. To ważna aby gra była rozpoznawalna w środowisku.

Niestety nie obejdzie się bez reklamy banerowej za pomocą takich serwisów jak onet, wp czy Interia do tego może istniałaby możliwość zaistnienia w reklamach komunikatorów internetowych.

System poleceń powinien też zostać stworzony.

Do tego duży nacisk trzeba położyć na społeczne aspekty gry. W taki sposób aby to wyglądało jako jedna wielka całość a nie jak osobne moduły. To co piszę to są rzeczy trywialne.

Ale właśnie prostymi środkami dochodzi się do celu.

Na pewno jedna osoba to za mało do prowadzenia gry w sposób profesjonalny i która ma aspiracje być grą numer 1 w swojej branży.

Warto byłoby tez nawiązać współpracę z klubami żużlowymi. Tylko tutaj nic na hurra tylko przemyśleć strategię co do współpracy, przecież obie strony chcą z tego mieć zysk.

Możliwość współpracy ze sklepami z pamiątkami,

np. nawiązanie współpracy dotyczących nagród za zajęcie odpowiednich miejsc. Poprzez przekazanie po sezonie kuponu na realizacje w danych sklepach

AquariumProject.pl Zielona Góra
Banda Jonaków Zielona Góra

Ekstraklasa