#31
odpowiem tu, ale jeśli będziesz chciał to dogłębniej przedyskutować to załóż proszę osobny wątek i przerzucimy tam te posty.

1. Puchar: zgadza się, ale w ten sposób puchar może być dostępny dla większej ilości graczy, bo w tej chwili i tak np wiem, że go nie wygram. wg proponowanych regulacji otwiera się furtka. A narzucanie wieku, jest niczym innym jak każdą inna regulacją w grze, czy to dotyczącą szkółki, czy obozów itp

2. szkółka: po zapoznaniu się kodem już trochę zmian niedawno zrobiliśmy w tym aspekcie

3. aby liczba fanów rosła, ich nastrój musi być "dodatni". jeśli po meczu taki jest, a fani nie dochodzą to jest błąd, który należy zgłosić. Natomiast jeśli przegrasz 3 mecze, wygrasz jeden to nastrój nadal może być ujemny. Pomocna w tym aspekcie może być scena, która tenże nastrój pomaga utrzymać na jako takim poziomie. poza tym ten wątek ten był poruszany przy okazji tej zmiany. Masz mniejsze wpływy od kibiców, ale sam decydujesz się na opóźnioną inwestycję zwrotną, jaką jest ewentualna sprzedaż szkolonych juniorów. Inny gracz walczy o wyniki na bieżąco i ma większe wydatki - ty zmniejszasz wydatki i czekasz na zbiory inwestycji. To byłoby nie fair w stosunku do tych którzy walczą "tu i teraz", gdyby ciebie nagradzać podwójnie (przyrost kibiców, oraz ewentualne wpływy ze szkolenia). Jeden zarabia (i wydaje więcej) na bieżąco, a inny (jak np ty) decyduje się wpływy w późniejszym okresie (ale i zmniejsza bieżące wydatki)