Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana sprawności oraz nastrój
#1
Witam, 

Proponuję zmianę tabelki sprawności tak, aby był większy margines wzrostu o +3 pkt. Obecnie seniorem od 22 r. Życia trzeba przejechać idealnie 14 biegów,  juniorem 15. Chcąc szybko odbudować komuś sprawność, trzeba wchodzić i robić te zmiany, żeby trafić idealnie w liczbę biegów. Proponowałbym rozszerzenie tego zakresu z 1 na 3 biegi, aby nie wymagało to, takiej uwagi . Dla seniorów 22< 13-15, dla juniorów 14-16, dla starszych zawodników limit zostałby zmniejszony do 2 biegów. Np 13-14.



Wraz z graczem Selby doszliśmy do jeszcze jednego dość ciekawego pomysłu, wprowadzenie elementu losowego wpływającego na umiejętności zawodnika w danym dniu np. Nastrój byłaby to losowa liczba generowana przez system, która premiowałaby umiejętności zawodnika od -20% do +20% (ze skokiem 5%). Niewątpliwie doprowadziłoby to do zwiększenia emocji w grze, oraz dało szansę słabszym graczom. Rywalizacja drużyn stałaby się bardziej urozmaicona, gracze potrafią mieć skład gdzie śr. Skilli wynosi 99% u seniorów i rozgrywka traci na tego typu "nudzie " owszem należy docenić gracza za skompletowanie takiego teamu, ale fajnie byłoby dać szanse graczowi potencjalnie słabszemu na wygranie lub zagrożenie takiej drużynie! 

Zachęcam do rozmowy 

Brad
Odpowiedz
#2
http://www.speedway-world.pl/forum/showt...p?tid=6131
Brad czytaj uważnie forum.
Podobny pomysl juz byl nie nazywal sue nastrój a brawura masz powyżej link.
Pomysl sie nie przyjął i sprawa póki co ucichla.
Jesli chodzi o sprawność ktora proponujesz to jesli wejdzie ten nowy silnik meczowy to zapewne ta tabela calkiem zniknie (tak mysle) skoro sprawność sama ma spadać i sue regenerować.
Wiec problem z pilnowaniem biegów zniknie.
Odpowiedz
#3
Przeczytałem temat, jednak są to 2 inne rzeczy. Tam brawura miał zarządzać gracz, a ja mówię o normalnym efekcie losowym niezależnym od nas. Pozwalaloby to tworzyć raz na jakiś czas widowiska jak podczas meczu Tarnów- Toruń oczywiście bez przesady, niewielka ingerencję w umiejętności i tyle, żeby gracze nie robili nagonki
Odpowiedz
#4
Jak gracze słyszeli w propozycjach o efektach losowych zwykle byli zdecydowanie na nie.
Odpowiedz
#5
To bardzo niedobrze, tym sposobem możemy zabić tą grę. Sami.
Odpowiedz
#6
no nie wiem, jak kupuje zawodnika za miliard to po to zeby robił punkty a nie żeby mi czarował nastrojem jeszcze, tu sie dochodzi to jakiegos poziomu latami a nie w pół roku...
Odpowiedz
#7
Wiadomo, ale nie jest to element fikcyjny wystarczy spojrzeć na GetWell Toruń, gdzie początek sezonu jest totalnie w plecy. Skalę "bonusu" należałoby dobrać tak, aby skille grały główna rolę mimo wszystko
Odpowiedz
#8
Dobrze ale powyżej poziomu granicznego nie wejdziesz, a ilość twoich przeciwników która ten poziom osiąga stale rośnie. Niedługo w 4 lidze będą gracze, którzy już osiągną wszystko, a 5 ligi nie będzie przez odpływ graczy i co wtedy? Nowy gracz z automatu dostanie takiego kopa, że ode chce mu się po miesiącu grać, bo uzna że nie ma sensu. Takie jest moje zdanie. Nie mam nic przeciwko dochodzeniu do maksimum latami, ale dajmy nowym te możliwości rozwoju i zdobywanie celów. Nie sprowadzamy ich od razu do podłogi i nie mówmy że musisz grać kilka lat żebyś zaczął wygrywać mecze, bo gwarantuje ci, że nikt na to nie pójdzie, żeby dostawac przez kilka sezonów lomot.
Odpowiedz
#9
to kwestia podejścia gracza a nie samej gry, przecież ja też te oklepy zbierałem i nadal zbieram
Odpowiedz
#10
To jest gra dla wytrwałych jesli masz plan jako nowy gracz od razu wszystko wygrywać to od razu mogą skończyć grę.
Ja gram 2 lata póki co doszedłem dziadkami do 1 ligi rozbudowalem stadion i szkolne na max plan na następne 2 lata robic wynik juz wychowankami.
Nic nie ma od razu.
Odpowiedz
#11
Nikt nie mówi żeby wszystko mieć od razu, ale można by wprowadzić taki element, oddziaływanie takie samo jak sprawność np. A gra zyskalaby na pewno na atrakcyjności poprzez lekkie zaskoczenie
Odpowiedz
#12
Po wprowadzeniu tej zmiany o mistrzostwie by SW by decydował " nastrój". Ciekawe. A może decydujący pojedynek o awansie do wyższej można przegrać bo lider ma zły nastrój, więc obstawiam 3 sezony by spora część graczy zrezygnowała by przez zły nastrój Język
Odpowiedz
#13
Pozostaje jeszcze sprawa sprawności, propozycja co do silnika i nowego sposobu jej naliczania zbiera fale krytyki, więc może wystarczy dokonać lekkich zmian tak jak zaproponowałem?
Odpowiedz
#14
@GM_Kuba - do rozważenia
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zmiana systemu silników majoreq 11 5,452 2019-11-09, 13:16:42
Ostatni post: majoreq
  [POPRAWKA] Zmiana widoku w czwórmeczu szuwarek 1 2,826 2019-05-14, 06:30:53
Ostatni post: Selby
  Zmiana taktyczna Selby 17 8,616 2019-05-12, 12:54:11
Ostatni post: masloo2
  [NOWOŚĆ] INFASTRUKTURA + odpowiedni personel oraz nowości związane z każdym budynkiem Mr. Zuma 34 20,552 2018-07-29, 15:32:11
Ostatni post: Mr. Zuma

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości