Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Personel
#1
Personel:

Dyrektor Finansowy:

Dyrektor finansowy zwiększa elastyczność finansową klubu, przydatną szczególnie prezesom dysponującym znacznymi funduszami.

(Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, w ogóle nie musisz rozważać opcji zatrudnienia dyrektora finansowego.)

Standardowo to Rada klubu ustala limit dostępnej dla prezesa gotówki na wydatki takie jak pensje, zakupy piłkarzy czy przebudowa stadionu. Wszystkie środki powyżej tej kwoty są przeznaczane przez Radę na kapitał zapasowy, aby zapewnić stabilność finansową Klubu. Jeżeli zajdzie taka potrzeba środki mogą być wycofane z rezerw, jednak z pewnymi ograniczeniami. Nadwyżki gotówki są przenoszone do rezerw - 2% stanu kasy co tydzień.

Zatrudnienie Dyrektora finansowego umożliwia przeznaczenie na wydatki większej kwoty, a także szybsze wycofywanie środków z rezerw. Dzięki temu możliwe są znacznie bardziej agresywne inwestycje, na które w normalnych okolicznościach Rada nie wyraziłaby zgody. Zatrudnienie Dyrektora finansowego może być konieczne w klubach, które przez kilka sezonów gromadziły fundusze na kosztowny start w rywalizacji o puchar lub tytuł mistrzowski.

i Teraz mamy 5 poziomów dyrektora finannsowego

0. Brak Dyrektora Finansowego - 1 000 000 W Gotówce Dostępne
10 000 zwrot tygodniowy
1. Bez Szkoły - 2 000 000 w Gotówce Dostępne
20 000 zwrot tygodniowy
2. Po Podstawówce - 5 000 000 W Gotówce Dostęne
50 000 zwrot tygodniowy
3. Po Liceum - 8 000 000 W Gotówce Dostępne
80 000 zwrot tygodniowy
4. Po Studiach - 10 000 000 w Gotówce Dostępne
100 000 zwrot tygodniowy
5. Po Specjalistycznym Kursie - 12 000 000 w Gotóce Dostępne
120 000 zwrot tygodniowy

Cotygodniowe uzupełnienie wynosi 1% natomiast równanie nadwyżki zabiera 2%

Czyli teraz przykład bo wiem że niełatwoo to ogarnąć na początku

Mamy w klubie 2 000 000 i przed sezonem mamy spotkanie rady nadzorczej klubu i nie mamy dyrektora finansowego czyli budżet jaki dostajemy na dany sezon to 1 000 000 za to sobie tam budujemy stadion kupujemy sprzęt czy też zawodników którym płacimy pensje. Na koniec tygodnia nasz bilans wynosi powiedzmy 500 000 i wtedy uzupełnienie cotygodniowe o 1% czyli w przypadku poziomu 0 jest to 10 000 i tym sposobem mamy 510 000 (pod warunkiem że mamy środki na lokacie) i przychodzi tydzień następny i mamy mecz ligowy u siebie dochody wynoszą 700 000 i w kasie klubowej znajduje się 1 200 000 więc przy tygodniowym równaniu rada zabiera 60 000 na lokatę aby zabezpieczyć przyszłość klubu. Kasa na lokacie może być nieograniczona i wraz z zatrudnianiem lepszych dyrektorów finansowych szybciej upłynniona jednak w jakimś stopniu powinna wyrównać poziom w grze. 
Czyli upraszczając każdy dyrektor finansowy daje jakąś kwotę na początku sezonu i potem w trakcie sezonu dopłatami 1% lub obniżkami 5% dąży do utrzymania tej kwoty. W momencie gdy mamy mniej niż dany dyrektor finansowy nam oferuje nie ma sensu go zatrudniać bo pieniądze które są nam zwracane nie spadają z niebaa tylko to kasa którą musimy posiadać wczesniej na koncie.

[Obrazek: sw.png]

Pierwsze zatrudnienie dyrektora w sezonie wyrównuje nam budżet do jego poziomu każda zmiana w przyszłości w dół jest równana do poziomu niższego natomiast w górę za pomocą 5% zwrotów tygodniowych ma to na celu uniknięcie zatrudnienia dyrektora finansowego na 1 kolejkę tylko.

[Obrazek: sw1.png]
[Obrazek: 13015.jpg]

Odpowiedz
#2
Co z tego wynika? Kiedy i kogo opłaca się zatrudnić?
Odpowiedz
#3
jak to jest niezrozumiałe to nie wiem jak wam to prościej wytłumaczyć
[Obrazek: 13015.jpg]

Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowi zawodnicy FFP i personel Gajowy 1 243 2019-05-09, 21:32:52
Ostatni post: masloo2
  [NOWOŚĆ] INFASTRUKTURA + odpowiedni personel oraz nowości związane z każdym budynkiem Mr. Zuma 34 14,255 2018-07-29, 15:32:11
Ostatni post: Mr. Zuma

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości