ID Klubu: 8435
ID Zawodów:
Link (do podstrony):
ID Ligi: 27
Zrzut ekranu:
Opis: Ciężko opisać i nazwać, ale jeden z moich zawodnik zanotował znaczącą obniżkę wyników po ostatnim skoku siły.
Mój zawodnik Zabojszcz
http://www.speedway-world.pl/i,zobacz-75335 zanotował w czwartek 09.08 skok siły +3 z 72 na 75. Zgodnie z moim wcześniejszym doświadczeniem oraz wynikami treningu wspólnego od tego momentu powinien startować na motocyklu Pro Speed o mocy 120. Jednak czasy notowane na tym sprzęcie są dużo gorsze niż przed skokiem umiejętności. Rozumiem, że na czasy wpływają również tor, sprawność, czy pogoda, nie mniej od tamtego momentu jest zwyczajnie słabszy. Nie porównuję już tu nawet jego czasów, ale jego postawę na tle kolegów z drużyny czy rywali. Zawodnik, który był moim liderem wśród 19latków, od tego momentu notuje czasy najgorsze w składzie.
Prosiłbym o sprawdzenie
ale siła teraz to nie wszystko mamy inny silnik meczowy do tego dochodzi sprawność zawodnika pogoda i rodzaj nawierzchni
tofik siła i tylko siła odpowiada za dobór motocykla.
A to, że na wyniki wpływają inne sprawy to przecież wiem i o tym piszę.
Jednak jeżeli zawodnik dominował, kręcił lepsze czasy od innych, a teraz niezależnie od pogody, toru itp robi gorsze to moim zdaniem jest tu coś nie tak, dlatego poprosiłem o weryfikację
OK masz do tego prawo
jeszcze wez pod uwagę rozstaw skilli że teraz jeden z zawodników może jechać lepiej w chmurach a w słońcu zdecydowanie gorzej czy też odwrotnie lub deszcz . Rozstaw skilli na pogode też swoje robi
Tofik, spójrz na rozstaw u Chabeckiego i Zabojszcza
Do niedawna (do skoku siły u Zabojszcza) jeździli łeb w łeb, teraz Zabojszcz regularnie traci 0,5-1 sek na każdym torze.
Dla mnie kuriozum.
Panowie jest chyba coś na rzeczy, gdyż mając dwóch 16-latków ze skillami siły 60 i 54 co odpowiada odpowiednio motocyklom 90 i 70 KM, ten drugi ze słabszym motocyklem i poziomem siły objeżdża rówieśnika, w teorii mocniejszego. Jednak nie dzieje się to teraz. Rozmawiałem z wojtas_gkm o tym wcześniej, który zwracał na coś podobnego uwagę. Teraz porównując czasy swoich riderów z wpisem na forum, widać jasno, że jakieś dziwne rzeczy mają miejsce w grze. Chyba nie dążymy do tego aby o kolejności w wyścigu decydował przysłowiowy "rzut kostką"? Jednak czytając spostrzeżenia graczy, trudno oprzeć się takim skojarzeniom. Sądzę, że temat winien zostać zweryfikowany i zdecydowanie poprawiony. Chyba nowy silnik meczowy nie funkcjonuje tak jak powinien. Jeśli natomiast jest zgodnie z założeniami, to raczej nadaje się do poprawy.
1 sierpnia zgłosiłem identyczną sytuację do GM_Arek, z braku odpowiedzi junior poszedł na sprzedaż.. fakt jest taki, ze robiac skok z 73 na 75 siły, nasz junior dostaje w dupe.. trzeba zrobić skok od razu na 78 :/ strach robić siłę...
W porównaniu tych zawodników raczej jest coś na rzeczy
Jest to kuriozalne, u mnie też zawodnik lepszy, był robiony przez zawodnika słabszego... do dziś nie dostałem odpowiedzi na to pytanie, więc tak jak mówiłem, pozbyłem się obu i olałem temat
U każdego z nas to występuje
U mnie dziś podobnie, zawodnik śr 96 przegrywa minimalnie z zawodnikiem 89.6, nigdy wcześniej nie miało to miejsca i zawsze ten lepszy spokojnie wygrywał, żaden nie miał skoku ostatnio
Ogólnie mam wrażenie że zmalał wpływ rodzaju nawierzchni na jazde zawodnika, nie wspominając o tym, ze różnicy w czasach praktycznie nie widzę żadnej przy zmianie pogody z słonecznej na deszczową
Rozumiem, że zamiatamy sprawę pod dywan. Jest błąd, ale po co się nim zajmować?
Błąd jest od początku sezonu, jak wszedł silnik już wtedy to zgłaszałem z graczem Selby... Ale wyszło jak widać
z tym silnikiem do siły to dziwi mnie że dopiero teraz wychodzi bo ta anomalia jest od początku gry w kodzie. teraz tylko jest to ciut bardziej zauważalne.
polega to na tym, że mamy dopasowanie siły do silnika, i w pewnym momencie zawodnik MUSI się przesiąść na silniejszy motor,
ale to jest ta siła minimalna dla tego lepszego motocykla i stąd spadki czasów. dalsze trenowanie siły stopniowo będzie poprawiać ten czas w biegu. a pozostanie na gorszym motocyklu też bd powodować słabsze czasy.
Petecki: możesz na pw wysłać mi skille i omówić opisywany przypadek?
Arek ale chyba nie jest to do końca prawidłowe rozwiązanie, rozumiem jakby po zmianie motocykla przy minimalnym poziomie siły do niego czas się nie poprawiał, ale pogorszenie? Wczoraj Chabecki zaliczył skok siły z 74 na 77, przesiadka na Pro Speeda i... hurra jedzie gorzej jak przed skokiem.
Planujecie się tym zająć, czy tak jak pisałem zamiatamy pod dywan?