#4
Hmm.. nie do konca mi chodzilo o to. Mam na mysli glownie to ze czasy uzyskiwane przez zawodnikow sa zbyt uzaleznione od wytrzymalosci motocykla, co narzuca potrzebe naprawy ich jak najczesciej, co za tym idzie remontu (koszty przy okazji)! Przy odrobinie pecha trafiajac do grupy w 6 lidze gdzie jest duzo graczy aktywnych mozna napotkac pewne problemy. Wniosek z tego taki ze manager co np. skupil sie na wlasnie owych naprawach co mecz a nawet bieg, moze wyjsc o wiele lepiej na tym niz manager co wzmocnil swoj sklad, a np. naprawia motocykle co 2 mecze.

5 biegow to okolo 0.8 sekundy straty, zakladajac ze druzyny jada wyrownanymi skladami(gdzie sredni uzyskiwany czas przez 2 druzyny rozni sie minimalnie) roznica nawet tych 0.2s na bieg moze miec ogromne znaczenie.
Nie powinno dochodzic do sytuacji gdzie piaty pod wzgledem uzyskiwanych czasow senior przy naprawach co bieg stawal sie nagle liderem druzyny w przypadku gdy tym "lepszym" sie nie naprawia.

Wazne! >>
Ja nie daze do tego by w jakis sposob, "okroic" koszta, bo na tym wlasnie gra polega by odpowiednio wybrac sponsora, decydowac odnosnie rozbudowy stadionu, transferow itd itd. Tylko by stan motocykla nie wplywal az tak na jazde zawodnikow, niech one sie psuja tak jak jest teraz, niech manager naprawia je co mecz/bieg jesli tak bardzo chce, tylko niech one nie powoduja az takich strat w uzyskiwanych czasach. Na ta
Osobiscie twierdze stan motocykla powinien wplywac jedynie na mozliwosc defektu, ewentualnie w minimalnym stopniu na jazde pod warunkiem ze beda one sie psuły co mecz a nie co bieg.

Szczerze mowiac zakladajac ten temat bardziej myslalem jednak nad wspomniana na poczatku losowoscia w biegach, bo o ile pomiedzy dwoma meczami widzimy roznice, o tyle jesli wezniemy pod uwage 2 biegi (ba nawet 5 biegow) to niestety jej nie ma.