2017-12-09, 22:50:52
Generalnie finanse tutaj to...... słaba sprawa.
Brak tu konstrukcji budżetu, limitów transferów, plac, przeznaczania siana na cokolwiek się chce innego. Jak na razie mamy jeden kociołek z którego każdy bierze wedle uznania.
Rozbudowa stadionu tez jest niezbyt poważnie wyglądająca rzecz. Owszem sam skorzystałem z tego, że naklikalem dużo do budowy i sobie czekam.
Uważam, że właśnie finanse i możliwości wydawania $ mogłyby dodać grze profesjonalne tony.
Wzorowalbym się na grach typu football manager itp gdzie finanse i ich forma to ważna sprawa. O "własnoręcznie" robionej szybkiej rozbudowie stadionu już nie wspomnę.
No to po kolei:
-Zawodnicy zarabiają dużo ( dużo dużo ) za malo, a skok ich zarobków jest liniowy. Sugerował bym ustalenie co raz to szybszego progresu kosztów względem ich cech i xp. Każdy kolejny skill na plus dawalby większy przyrost wynagrodzenia za ten sam wzrost umiejętności.
- kontrakty są zbyt długie. Moim zdaniem max 2-3 sezony, podpisując kontrakt byłby on na jeden "rok". Dodatkowo w każdej przerwie między sezonowej automatycznie zarobki wzrastralyby do nowego poziomu skill/xp. Tak tak tylko na plus, nie malalyby, jedynie mogłyby zostać w miejscu.
- przedłużenie umowy. JW, mały skill śmieszna kwota lub 0 (zero) i progresywnie... Tak tak liderzy będą MEEEEGA drodzy., Ale za to resztą zostanie za pół darmo i podziekuje za chleb.
- limit plac - wliczając trenerow, lekarzy i specjalistów których w tej grze brak oraz stadion. Dluzzej grasz, masz osiągi, zyskałeś sporo z transferu, masz szczęśliwych kibiców albo po prostu dużo hajsu? Na pewno limity będą wyzsze za każde z nich.
Trenerzy. - a w zasadzie ich brak. Aby trenować dany skill należy ich zatrudnić i opłacać. Każdy z nich byłby dostępny jak zawodnik wolnego transferu dostępny dla wszystkich.. Miałby swoją ceche/poziom i kosztowałby odpowiednio. Musiałby też mieć swój wiek i przechodzić na emeryturę, jego cechy z czasem by rosły oraz malały pod koniec kariery. Zwalnianie i przedłużanie umowy powinno być proste i niezbyt drogie. Np 3krotnosc obecnie zarabianej stawki. Ale z dostępnością dobrego fachowca byłoby trudno bo jest ich niewielu więc... kto da wincyj?
- lekarze i inny personel. Chcesz leczyć kontuzje? Chcesz szybko zrobić formę zawodnikowi? Może specjalista od reklamy lub prowadzenia fan clubu? A może limit ilosco zawodników się nie podoba ? (Lub cokolwiek innego) Patrz wyżej, zmienimy tylko nazwę profesji.
- stadion - buduje się zbyt szybko, zbyt tanio no i są te nasze owale zbyt duże oraz niesamowicie wyposażone. Uważam, że zysk ze sklepu irp powinno zależeć od ilości ludzi na trybunach oraz naszej ligi pogody itd.
Ilość ludzi na stadionie - zdecydowanie zbyt wielka, a bilety jak na extra llige w każdym pozzoomoee rozgrywek.
jak już pisałem o treningu i bazie treningowej. Niech ilość trenerów oraz ilość trenowanych zawodników od jej poziomu zależy.
Ilość zawodników : 8. - chcesz więcej? Buduj kluub,, zatrudniaj menadżerów, specjalistów itp do maks 15. I to wszystko ma kosztować.
Generalnie uważam, że z finansami jest zbyt łatwo, a by mloddymbnie utrudniać po prostu blokowałym sporo opcji lub dawał nas kolejnych poziomach,, po odpowiednim czAsoe ittp..
Chciałbym aby chociaż ze dwie propozycje zostały wprowadzone, omówione, rozwioeniete przynajmniej.
Brak tu konstrukcji budżetu, limitów transferów, plac, przeznaczania siana na cokolwiek się chce innego. Jak na razie mamy jeden kociołek z którego każdy bierze wedle uznania.
Rozbudowa stadionu tez jest niezbyt poważnie wyglądająca rzecz. Owszem sam skorzystałem z tego, że naklikalem dużo do budowy i sobie czekam.
Uważam, że właśnie finanse i możliwości wydawania $ mogłyby dodać grze profesjonalne tony.
Wzorowalbym się na grach typu football manager itp gdzie finanse i ich forma to ważna sprawa. O "własnoręcznie" robionej szybkiej rozbudowie stadionu już nie wspomnę.
No to po kolei:
-Zawodnicy zarabiają dużo ( dużo dużo ) za malo, a skok ich zarobków jest liniowy. Sugerował bym ustalenie co raz to szybszego progresu kosztów względem ich cech i xp. Każdy kolejny skill na plus dawalby większy przyrost wynagrodzenia za ten sam wzrost umiejętności.
- kontrakty są zbyt długie. Moim zdaniem max 2-3 sezony, podpisując kontrakt byłby on na jeden "rok". Dodatkowo w każdej przerwie między sezonowej automatycznie zarobki wzrastralyby do nowego poziomu skill/xp. Tak tak tylko na plus, nie malalyby, jedynie mogłyby zostać w miejscu.
- przedłużenie umowy. JW, mały skill śmieszna kwota lub 0 (zero) i progresywnie... Tak tak liderzy będą MEEEEGA drodzy., Ale za to resztą zostanie za pół darmo i podziekuje za chleb.
- limit plac - wliczając trenerow, lekarzy i specjalistów których w tej grze brak oraz stadion. Dluzzej grasz, masz osiągi, zyskałeś sporo z transferu, masz szczęśliwych kibiców albo po prostu dużo hajsu? Na pewno limity będą wyzsze za każde z nich.
Trenerzy. - a w zasadzie ich brak. Aby trenować dany skill należy ich zatrudnić i opłacać. Każdy z nich byłby dostępny jak zawodnik wolnego transferu dostępny dla wszystkich.. Miałby swoją ceche/poziom i kosztowałby odpowiednio. Musiałby też mieć swój wiek i przechodzić na emeryturę, jego cechy z czasem by rosły oraz malały pod koniec kariery. Zwalnianie i przedłużanie umowy powinno być proste i niezbyt drogie. Np 3krotnosc obecnie zarabianej stawki. Ale z dostępnością dobrego fachowca byłoby trudno bo jest ich niewielu więc... kto da wincyj?
- lekarze i inny personel. Chcesz leczyć kontuzje? Chcesz szybko zrobić formę zawodnikowi? Może specjalista od reklamy lub prowadzenia fan clubu? A może limit ilosco zawodników się nie podoba ? (Lub cokolwiek innego) Patrz wyżej, zmienimy tylko nazwę profesji.
- stadion - buduje się zbyt szybko, zbyt tanio no i są te nasze owale zbyt duże oraz niesamowicie wyposażone. Uważam, że zysk ze sklepu irp powinno zależeć od ilości ludzi na trybunach oraz naszej ligi pogody itd.
Ilość ludzi na stadionie - zdecydowanie zbyt wielka, a bilety jak na extra llige w każdym pozzoomoee rozgrywek.
jak już pisałem o treningu i bazie treningowej. Niech ilość trenerów oraz ilość trenowanych zawodników od jej poziomu zależy.
Ilość zawodników : 8. - chcesz więcej? Buduj kluub,, zatrudniaj menadżerów, specjalistów itp do maks 15. I to wszystko ma kosztować.

Generalnie uważam, że z finansami jest zbyt łatwo, a by mloddymbnie utrudniać po prostu blokowałym sporo opcji lub dawał nas kolejnych poziomach,, po odpowiednim czAsoe ittp..
Chciałbym aby chociaż ze dwie propozycje zostały wprowadzone, omówione, rozwioeniete przynajmniej.