#1
Na wstepie napisze, ze jesli sa prowadzone jakiekolwiek kroki w celu zmian w silniku meczowym prosze poprostu o zignorowanie tego tematu/usuniecie przez administracje, aczkolwiek ja sam nic nie zauwazylem na liscie zmian/forum.

Po pierwsze (i najwazniejsze) silnik meczowy...
-biegi sa monotonne, kazdy z zawodnikow przez caly mecz zdobywa +/- 0.1 sekundy od sredniej czasu max, najprostszym sposobem by to udowodnic sa chociazby turnieje indywidualne, gdzie po 4 biegach mozna wrecz wskazac klasyfikacje ostateczna ba malo tego zdobycze punktowe (15,14,13....1,0), to samo tyczy sie sparingow/ligi z ta roznica ze w meczu ligowym "psuja sie motocykle" przez co czasy sa gorsze ale proporcjonalne, mozna wprowadzic wiele rzeczy by to poprawic
-wspomniany wczesniej stan motocykla nie powinien po 1. w az takim stopniu wplywac na czasy zawodnikow (okolo sekunda przy 5 biegach), po 2. wnioskujac z punktu pierwszego, aktualny stan stawia w lepszej pozycji kluby bogatsze, tych ktorych stac na naprawe maszyn wrecz co bieg!, a co za tym idzie czestsze remonty. po 3. stan motocykla powinien jedynie wplywac na mozliwosc defektu, jesli juz tak ma pozostac to przynajmniej powinny zostac wprowadzone jakies ograniczenia np. brak mozliwosci naprawy (nie zmiany) motorka podczas meczu lub tez doliczyc uszkodzenia dopiero po meczu, po 4. sama mozliwosc defektu powinna byc mozliwa nawet przy 100% stanie motocykla tylko ze poprostu bardzo mala (przykladowo kolo 0.2%)

Po drugie (juz po za silnikiem):
-kwestia rozbudowy stadionu nie powinno byc czegos takiego ze ktos chce np. dobudowac jedno miejsce "stojace" i placi za to bodajze 70zł powinna byc suma odpowiednio dla kazdej z mozliwosci rozbudowy, ktora bedzie doliczana do samego kosztu miejsc, niech nikt mi nie mowi ze "a bo tak jest u konkurencji" fakt jest ale wg. mnie to jest logiczne i oczywiste, sprowadzenie odpowienich "maszyn" w celu rozbudowy, robotnikow itd. itd

Gram tutaj ledwie niecały tydzien i moge sie w kilku sprawach mylić, a z pewnoscia te rzeczy co wypisalem moga, (ba napewno) z perspektywy wyzszych lig wygladac inaczej dlatego tez prosze o wyrozumialosc.
Powracajac do samych kosztow, zysk ze sponsorow starcza ledwie na wypłaty, doliczamy do tego naprawy motocykli co mecz + w przypadku wzmocnien i niedaj co ujemnych finansow odsetki, przychodzi co do czego i przy odrobinie szczescia mozemy byc nawet do tylu patrzac w rozrachunku 2 tygodniowym (wyjazdowy mecz oraz domowy)

Wszystkie te zmiany nie sa trudne do wprowadzenia jedynie kwestia kilku zmian w kodzie, osobiscie w przypadku losowosci myslalem nad % szansy na wyprzedzenie oczywiscie z rozsadkiem, to jednak tez uwazam za jedynie dodanie kilku zmiennych i lekkiej modyfikacji kodu.

Ps. sorki za brak interpunkcji ale akurat mam taka chwile w zyciu gdzie czas to pieniadz a raczej matura... i jeszcze raz - ja jedynie nawoluje do dyskusji a nie koniecznosci naglej zmiany czegokolwiek, poprostu mi to osobiscie nie pasuje, mam nadzieje ze czesc problemow jedynie wynika z mojego krotkiego stazu na SW.