#17
XP czyli doświadczenie w dużej mierze powinno wpływać nie na wynik biegu ale na szkolenie zawodnika, przełóżmy to na pracę lub naukę w szkole im dłużej w danym zawodzie pracujesz lub im dłużej czegoś się uczysz tym przyswajalność nowych rzeczy jest łatwiejsza.

gdyby do gry wprowadzono ścieżki na torze to takie XP byłoby łatwością w doborze toru jazdy lub przy wprowadzeniu przekładni w maszynach XP wpływało by na korzystniejszy ich dobór do warunków na torze i tyle.

za sam bieg powinno odpowiadać głównie wyszkolenie zawodnika, jeszcze nadmienię o owej sprawności i chciałbym właściwie zapytać co ona ma reprezentować ????

jeżeli sprawność ma być odbiciem zmęczenia to raczej powinna ona być naliczana w oparciu o kondycję zawodnika, wydaje mi się że zawodnik który ma dobrą kondycję to 20 kółek dziennie będzie robił i jego sprawność za wiele nie ucierpi udowadniają to bowiem zawodnicy w realnym żużlu jeżdżąc w lidze Polskiej, Szweckiej i Angielskiej jednocześnie, a tu w grze nie tracą czasu na wyjazdy no chyba że wprowadźmy kilometrówkę na zmęczenie tylko kto będzie chciał sparingi na wyjeździe robić. sensownym skilem "sprawność" jest kwestia upadku w meczu i tu owszem zawodnik nie musi łapać kontuzji jednak poobijany jeździ bardziej asekuracyjnie lub jeżeli złapie jakąś infekcję (katarek, kaszelek) lub trzaśnie się młotkiem w palec pracując przy sprzęcie nie musi mieć zaraz kontuzji wpisanej a jedynie osłabienie sprawności i proszę niech sobie manager kombinuje jak go do norm doprowadzić.

Możemy się kłócić ile popadnie jednak z mego XP wynika że najważniejsze dwa skile to właśnie XP gdy reszta skili jest porównywalna a sprawność decyduje o wszystkim

WNIOSEK

jestem za tym by xp nie miało granic jednak nie może być głównym czynnikiem jakości zawodnika, i jestem za tym by umniejszyć znaczenie sprawności bo nie odzwierciedla ona umiejętności zawodnika a zwłaszcza jego kondycji
[Obrazek: 36cc2ad44b5d7.jpg]