#22
Ja jak najbardziej byłbym zainteresowany taką grą. Myślę, że spokojnie znalazłoby się 1000 osób chętnych na grę.

Jeśli chodzi o 'zawartość gry', myślę, że można w dużej mierze oprzeć się o silnik gry go2goal.

Gra polegałaby na tym, że tworzymy własnego zawodnika (juniora), którego to prowadzimy przez całą karierę. Na początku wybieralibyśmy jego główne atrybuty, które w późniejszej fazie gry odgrywałyby znaczną rolę.

Np. moglibyśmy wybrać:
a) agresywny/waleczny
b) zimna krew
c) wzorowy kapitan
d) ... itd

I tak, zawodnika a) cechowałaby waleczność, jednak miałby on nieco większy % szans na złapanie kontuzji, upadku. Zawodnik b) w połączeniu z wysokimi umiejętnościami byłby bardzo cenny w biegach nominowanych czy też biegach o medale indywidualne. Zawodnik c) jeździłby znakomicie parowo, w przypadku stosowania jokerów itd. puszczałby kolegę w razie takiej potrzeby. itd.

Oprócz głównego atrybutu który byśmy wybierali początkowo mielibyśmy bezpośredni wpływ podczas gry na inne czynniki które ulegałyby zmianie. Np. kondycja zawodnika, jego morale (samopoczucie/zadowolenie/nastawienie). Następnie mielibyśmy możliwość trenowania normalnych umiejętności potrzebnych na żużlu, czyli siłę, technikę jazdy, refleks czy waleczność. W zależności od tego co trenujemy, inaczej wyglądałaby nasza postawa na torach twardych, grząskich czy też normalnych.

Gdy stworzymy naszego zawodnika będziemy musieli znaleźć klub. Kluby mogliby tworzyć Ci gracze, który wykupią pakiet VIP. Nie byłby on jednak stosunkowo drogi, by nie było deficytu drużyn. Gdybyśmy mieli jednak problem ze znalezieniem klubu będziemy mogli startować w drużynie prowadzonej przez BOTa (komputer). Wówczas jednak nie mielibyśmy wpływu na to jak często startujemy w zawodach ligowych czy też sparingach.

Tak więc w grze gracz może być zawodnikiem lub też zawodnikiem i managerem klubu. W opcji numer 2 mamy wpływ na to kto u nas jeździ (dogadujemy się z kolegami, zachęcając ich do startu w naszym klubie). Wystawiamy składy, przydzielamy pensje zawodnikom, przygotowujemy tor, rozbudowujemy stadion czy też określamy zakładaną taktykę na mecz.

W grze występowałyby dwie waluty. Ogólnodostępna (PLN) - w której płacona byłaby pensja zawodnikom, za które to moglibyśmy kupować silniki, opony, kevlary itd. Występowałaby także waluta specjalna (GOLD) - którą uzyskiwalibyśmy na dwa/trzy sposoby. Pierwszy to powiedzmy zaproszenie kogoś do gry (tzw. polecenie użytkownika) - nagroda 5 GOLD's, zalogowanie się do gry - 1 GOLD (nagroda przyznawana jednorazowo, raz na 24h) oraz poprzez wykupienie za pomocą przelewu/sms'a.

Specjalną walutę przeznaczalibyśmy na pewne unikatowe/specjalne rzeczy w grze np.
- 500 GOLD's - możliwość stworzenia własnego klubu
- 50 GOLD's - zakupienie unikatowego silnika motocyklu (bardzo szybki, ale mało wytrzymały)
- 20 GOLD's - możliwość zmiany imienia zawodnika
- 10 GOLD's - możliwość zmiany nazwy stadionu
- 5 GOLD's - możliwość dodania avataru

Dzięki specjalnej walucie gra by żyła, z uwagi na to, że za częste logowanie otrzymujemy "złotą walutę" - GOLD's. Dla niecierpliwych chcących założyć team istniałby zakup przez przelew czy sms.

To taka moja mała wizja gry. Myślę, że sporo kodu gry możnaby uzyskać z SW, jak silnik meczowy np. Mam nadzieję, że już niebawem będziemy mogli testować wersję beta gry ... no właśnie. Jaka nazwa gry? Uśmiech

Może GoldSpeedway albo SpeedwayFactory? Język