#1
Czytając propozycje innych graczy odnośnie przewidzenia wyniku meczu i osobistych odczuć,zadaje pytanie. Dlaczego nie wprowadzić w życie KSM , dodało by to lepszą zabawę, główkowanie jakiego kupić zawodnika, czy dany zawodnik sprawdzi się w przyszłym sezonie, itp? Dla każdej ligi ustalony by był KSM 7 zawodników jaki może posiadać drużyna na mecz. Nie jedna osoba miała by problemy aby z mieścić się w limicie a ponadto średnia,XP,inne zawodnika miały by wpływ na jazdę jak dotychczas. Od KSM mogłaby zależeć postawa zawodnika , czyli im wyższy KSM tym zawodnik lepiej powinien się spisywać , jeździć bardziej wyrównanie, natomiast zawodnik z niskim KSM miałby wpadki i przebłyski, gdy w realu nie zawsze wysoki KSM oznacza dobrą postawę jednak wiadomo co można spodziewać się po zawodniku, mały KSM często wielka nie wiadoma ,ale również przebłyski decydujące o końcowym wyniku.

PRZYKŁAD:

Zawodnik średnia 66 xp 30 = czas +/- 63
Zawodnik średnia 62 xp 40 = czas +/- 65


Na podstawie takich czasów można łatwo sprawdzić kto wygra mecz,zdażenia losowe mają bardzo mały wpływ na zmiane rezultatu.

Moja propozycja jakby to mogło wyglądać


KSM 0.5-2.5=30% na lepszy bieg , 70% na słabszy bieg
KSM 2.5-5=35% na lepszy ,65% na słabszy
KSM 5-6,50=40% na lepszy , 60% na słabszy
KSM 6,50-8=45% na lepszy , 55% na słabszy
KSM 8-9=50% na lepszy , 50% na słabszy
KSM 9-10=60% na lepszy ,40% na słabszy
KSM 10+=70% na lepszy ,30% na słabszy


Słabszy bieg - odejmuje od 1 losowej umiejętności ( 1-3 ) (losowane przed każdym biegiem)
Lepszy bieg - dodaje do 1 losowej umiejętności (1-3) (losowane przed każdym biegiem)

Ponadto KSM mógłby dodawać współczynnik do 1 losowej umiejętności podczas każdego meczu z 5 możliwych siła,technika... ( losowanie przed każdym biegiem )

np.
0.5-2.5=10% szans na dodanie umiejętności (losowo od 0-3) np, Technika 60 zawodnik otrzymuje 2=62 techniki na następny bieg
2.5-5=15% szans na dodanie umiejętności ( losowo 0-3)
4-6=20% szans na dodanie umiejętności ( losowo 0-3)
7-8=25% szans na dodanie umiejętności ( losowo 0-4)
8-9=30% szans na dodanie umiejętności ( losowo 0-4)
10+=40% szans na dodanie umiejętności ( losowo 0-5)


Zawodnik śr.66 XP30= czas +/- 63s z KSM 5,65 dodaje+0um ,łapie słabszy bieg -3um.= czas biegu 64.01s
Zawodnik śr. 62 XP40= czas +/- 65s z KSM 8,61 dodaje+4um, łapie lepszy bieg +2um.= 63.78s
Zawodnik śr.64 XP28= czas +/- 65s z KSM 7,32 dodaje+1um ,łapie lepszy bieg +3um.= czas biegu 63.97s
Zawodnik śr.61 XP35= czas +/- 66s z KSM 10,51 dodaje+0um ,łapie lepszy bieg +3um.= czas biegu 65,13s

Zawodnik śr.66 XP30= czas +/- 63s z KSM 5,65 dodaje+2um ,łapie lepszy bieg +2um.= czas biegu 62,13s
Zawodnik śr. 62 XP40= czas +/- 65s z KSM 8,61 dodaje+1um, łapie słabszy bieg -3um.= 65,70s
Zawodnik śr.64 XP28= czas +/- 65s z KSM 7,32 dodaje+0um ,łapie lepszy bieg +1um.= czas biegu 64.67s
Zawodnik śr.61 XP35= czas +/- 66s z KSM 10,51 dodaje+5um ,łapie lepszy bieg +3um.= czas biegu 64,21s


Przykładowe limity KSM:
Ekstra Liga: 62
1 Liga: 58
2 Liga: 54
3 Liga: 48
4 Liga: 42
5 Liga: 35
6 Liga: 30


Przepaść średniej nie byłaby wielkim problemem , w dodatku każdy zawodnik miałby szanse ją zmienić podczas meczu.KSM dodałby większej frajdy z gry i każdy mecz, bieg przynosiłby wiele emocji.Oczywiście tabele z % i ilością umiejętności mogły by być do zmiany , lub dla wyższego KSM dodać zamiast 1 skilla do skoku 2.Dodatkowo limit KSM uniemożliwiłby jeżdżenie drużynom z 4-6 lig samymi starymi zawodnikami nabytymi z wyższych lig, można by mieć chyba max 2 seniorów po 30 lat z lig 3+ ze względu na wysoki KSM

[font=Courier]
POZDRAWIAM! - mackox Duży uśmiech
[/font]