• Logowanie
  • Rejestracja
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Oficjalne forum gry Speedway-World
  • Home
  • Search
  • Member List
  • Help
    • Logowanie
    • Rejestracja
    Zaloguj się
    Login:
    Hasło: Nie pamiętam hasła
     
Oficjalne forum gry Speedway-World › Pozostałe › Archiwum v
« Wstecz 1 … 3 4 5 6 7 … 63 Dalej »
› Spadek XP

Strony (3): « Wstecz 1 2 3 Dalej »
Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Spadek XP
FireMan Offline
*** OGIEŃ ***
****
Liczba postów: 706
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jul 2014
Drużyna: GSE Tarnów
#16
2015-12-26, 20:52:42
Ja nie popieram tego pomysłu z powodu że to tak naprawde nic nie da

Ale skoro ma to byc to moja propozycja wyglada tak /

30 l - 15 % możliwości spadku XP
31 l - 25 % możliwości spadku XP
32 l - 35 % możliwości spadku XP
33 l - 50 % możliwości spadku XP
34 l - 65 % możliwości spadku XP
35 l - 80 % możliwości spadku XP
36 l - 90 % możliwości spadku XP
37 l - spadek XP

Jesli spadek XP ma byc jak spadek skilla to moze XP spaść od pn do piątku
Tutaj musiałoby byc info o spadku XP

I teraz o ile miałoby to XP spadać
No to nie takie łatwe ale wersja A :
- spadek XP o 0.5 pkt
- spadek XP o 1 pkt
- spadek XP o 2 pkt
- spadek XP o 3 pkt

Wersja B :
- spadek XP o 0.5
- spadek XP o 1.0
- spadek XP o 1.5
Mozna jeszcze dac spadek o 2 pkt

I pytanie jest czy talent ma wpływać na spadek XP
Jak dla mnie to wszyscy powinni być w tym przypadku równi

Albo mozna dac spadek nie o Y pkt ale o X % z obecnego doświadczenia
Dajmy na to spadki XP rzędu 1-6 %
Szukaj
tomasz Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 394
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2014
#17
2015-12-27, 10:53:58
(2015-12-26, 20:52:42)XXX46 napisał(a): Ja nie popieram tego pomysłu z powodu że to tak naprawde nic nie da

Ale skoro ma to byc to moja propozycja wyglada tak /

30 l - 15 % możliwości spadku XP
31 l - 25 % możliwości spadku XP
32 l - 35 % możliwości spadku XP
33 l - 50 % możliwości spadku XP
34 l - 65 % możliwości spadku XP
35 l - 80 % możliwości spadku XP
36 l - 90 % możliwości spadku XP
37 l - spadek XP

Jesli spadek XP ma byc jak spadek skilla to moze XP spaść od pn do piątku
Tutaj musiałoby byc info o spadku XP

I teraz o ile miałoby to XP spadać
No to nie takie łatwe ale wersja A :
- spadek XP o 0.5 pkt
- spadek XP o 1 pkt
- spadek XP o 2 pkt
- spadek XP o 3 pkt

Wersja B :
- spadek XP o 0.5
- spadek XP o 1.0
- spadek XP o 1.5
Mozna jeszcze dac spadek o 2 pkt

I pytanie jest czy talent ma wpływać na spadek XP
Jak dla mnie to wszyscy powinni być w tym przypadku równi

Albo mozna dac spadek nie o Y pkt ale o X % z obecnego doświadczenia
Dajmy na to spadki XP rzędu 1-6 %

fajna propozycja
jestem za tym by spadał xp ale dopiero 30+
powinno być powiązane ze startami (coś w stylu sprawności), jak nie startujesz xp leci
ustalić np min 13 startów dla 30+
wtedy by było widać czy zawodnik jest tylko na ligę czy dla drużyny
Szukaj
Tofik Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 484
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2012
Drużyna: Falubazole
#18
2015-12-31, 14:33:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-12-31, 15:02:35 przez Tofik.)
Tak naprawdę nie przekonuje mnie ten pomysł z uwagi na takowe założenie mamy juniora od szkółki 12 lat poświęcamy mu swój czas na karierę pilnujemy jego IS jak i dbamy o jego sprawność i nagle gdy uzyska jakiś tam wiek to ni stąd ni z owąd będzie mu spadała sprawność tylko dlatego żeby wyrównać szanse dla innych graczy którzy logują się do gry w zakresie wystawienia składu. A są tacy gracze których widzimy codziennie w grze i właśnie tacy gracze będą pokrzywdzeni . Lepszym rozwiazaniem było by aby dla tych starszych zawodników na uzyskiwane przez nich czasy miał znaczenie skill ,, kondycja ,, bo jak taki starzec np w wieku 30 kilku lat mający kondycje np 70 a reszte po 100 za każdym razem dowala 28 latkowi który ma indentyczne skille a ulega jedynie XP i tu należy szukać rozwiązania aby znaczenie miala kondycja do wieku zawodnika a XP to zostawmy w spokoju.
Jeślki już to szukajmy innego rozwiązania aby XP nie było za bardzo współmierne z IS (jak jest obecnie ) co wymusiło by na większym kombinowaniu aby zyskiwać XP i nie tracić na sprawności co zaś wymusi na graczach większego myślenia i kombinowania . Przedstawione powyżej pomysły służą wg mnie tym co logują sie w grze co kilka dni lub i mniej razy i wchodzą tu tylko po to by wystawić skład i tyle ich widziano > Dlatego mówie NIE dla takowej zmiany
Dlatego też zastanówmy się nad skillem Kondycja a Wiek zawodnika . Nie trzeba być nie wiadomo jakim stażem graczem aby wiedzieć że kondycja ma w tej grze najmniejsze znaczenie a powinna mieć wlaśnie w przypadku starszych zawodników
Szukaj
taxi1981 Offline
Manager
***
Liczba postów: 100
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2015
Drużyna: AFC Ajax Częstochowa
#19
2015-12-31, 14:58:13
tofik i to co napisałeś całkowicie mnie przekonało do powiedzenia -NIE- Wcześniej się wachałem, ale twój post przechylił moją szalę na stronę nie.
[Obrazek: 10548.jpg]
Szukaj
Tofik Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 484
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2012
Drużyna: Falubazole
#20
2015-12-31, 15:12:40
Dodam jeszcze tyle jeśli komuś zależy na jego zawodnikach w drużynie to będzie miał zachowaną sprawność jak i bardzo dobre XP. Ale warunkiem jest to aby gracz był z drużyną codziennie na meczu. W końcu jest się menadżerem i trzeba o to dbać a nie iść na łatwiznę
Szukaj
Roko Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 405
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2011
#21
2016-01-04, 18:14:26
Witam
w końcu ktoś zauważył coś co powinno moim zdaniem sie zmienić już dawno
dam tu przykład: mając zawodnika ze śr. skilla 98,5 ale mającego lat 24 i xp 73 dostającego ciągłe baty od ''dziadków'' np. 31 lat niech to bedzie podobna śr.98 i ponad 100 xp
jak wyżej zaznaczył Vinyll zależy jak kto prowadzi drużynę, inny styl obrał np. Asteck666 a inny Xxxx i jedzie seniorami tylko po 30-ce z dużym xp, zdania beda zawsze podzielone w podobnych tematach
ale jestem ''ZA'' i wiek od 27 max 29 bo jak zacznie spadac od np.30 to różnicy nie bardzo zauważymy
dzieki za uwagę Oczko
Szukaj
Roko Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 405
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2011
#22
2016-01-04, 18:25:24
XXX46
Ja nie popieram tego pomysłu z powodu że to tak naprawde nic nie da

Ale skoro ma to byc to moja propozycja wyglada tak /

30 l - 15 % możliwości spadku XP
31 l - 25 % możliwości spadku XP
32 l - 35 % możliwości spadku XP
33 l - 50 % możliwości spadku XP
34 l - 65 % możliwości spadku XP
35 l - 80 % możliwości spadku XP
36 l - 90 % możliwości spadku XP
37 l - spadek XP
to właśnie twoja propozycja nic nie zmieni - widziałem kilku zawodników odchodzących na emeryturę w wieku 31 lat to kiedy spadnie mu XP ???
a jeszcze inna sprawa kto jedzie 33 czy 34 latkiem ??? chyba jakiś desperat albo extra-ligowiec który ma zawodnika ze śr.100 i naddatkiem w skillach
dziękuję
Szukaj
FireMan Offline
*** OGIEŃ ***
****
Liczba postów: 706
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jul 2014
Drużyna: GSE Tarnów
#23
2016-01-04, 20:14:00
Zacznijmy od tego że pomysł spadku xp był nie moj a ja tylko podałem przykładowe dane
Sam tego nie popieram ale szczerze to co sie bedzie działo to mi koło d... juz od jakiegos czasu lata
I tak nic nie zostanie pewnie wprowadzone a nawet jak to nic to nie da
Szukaj
Asteck666 Offline
Moderator
*****
Moderatorzy
Liczba postów: 615
Liczba wątków: 25
Dołączył: Nov 2014
#24
2016-01-08, 07:55:01
(2016-01-04, 18:14:26)Roko napisał(a): dam tu przykład: mając zawodnika ze śr. skilla 98,5 ale mającego lat 24 i xp 73 dostającego ciągłe baty od ''dziadków'' np. 31 lat niech to bedzie podobna śr.98 i ponad 100 xp

No dokładnie, liczą się tylko emeryci. Różnica 30XP to skill nawet nie musi być porównywalny, może być sporo słabszy i tak taki zawodnik wygrywa.
Zerknąłem na szybko w najlepsze drużyny poszczególnych lig i zawodnicy punktujący to 30-33 latkowie.

I żeby nie było,że patrze na siebie, mi sie nie spieszy do E-ligi, wolę pompować w młodzież, przynajmniej zapewniam sobie na bieżąco darmowego vipka Duży uśmiech

Można tez po prostu kontrowersyjnie znieść XP całkowicie, a bezpośredni wyścig zawodników ze śr skilli 100 i na nówkach motocyklach czysta loteria Język
Szukaj
Roko Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 405
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2011
#25
2016-01-15, 19:50:31
Henrik - to już tydzień od ostatniego postu w sprawie XP, wątku który poruszyłeś
pytanie czy coś postanowiono w tej sprawie: będą zmiany czy zostaje po staremu, zapewne są osoby zainteresowane tym tematem
Szukaj
tomasz Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 394
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2014
#26
2016-01-15, 20:09:56 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-01-15, 20:13:35 przez tomasz.)
najlepiej zostawić xp w spokoju a poruszyć sprawę np kondycji
tofik słusznie zauważył i pewnie większość też to zauważyła że zawodnik ma dużą średnią i wysokie xp a kondycje mizerną i rypie gości ze znacznie wyższą kondycją a mniejszym xp
każdy jeden parametr powinien mieć wpływ na wyniki zawodnika a nie tylko jeden znacznie przewyższać resztę
jest w końcu 7 parametrów
wtedy by było widać że dużo drużyn by nie opierało się na emerytach
Szukaj
ADM_Henrik Offline
Tutejszy
*****
Administratorzy
Liczba postów: 1,731
Liczba wątków: 42
Dołączył: Sep 2010
Drużyna: GRYFY Bydgoszcz
#27
2016-01-15, 23:01:05
Na tą chwilę zostaje jak jest bo sami widzicie że co gracz to inne zdanie.
Można też jeśli nie chcecie spadku XP to zmniejszyć znaczenie doświadczenia .
Szukaj
Tofik Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 484
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2012
Drużyna: Falubazole
#28
2016-01-17, 23:43:10
Jak dlamnie to należało by zwiększyć znaczenie kondycji u starych zawodników a nie szukać czegoś na siłe co nic nie zmieni
Szukaj
misiek_kssg Offline
Stal Gorzów
****
Liczba postów: 319
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Drużyna: KSSG
#29
2016-07-01, 16:47:16
(2015-12-17, 21:13:50)Henrik napisał(a): Krótko i zwięźle chodzi o to że XP można zdobywać bez ograniczeń i to premiuje zawodników starszych dlatego może warto wprowadzić żeby zawodnikom od 28 lat spadały nie tylko skille ale również i XP.

Jako, ze zdania sa podzielone i zawsze beda, pozostawilbym xp w spokoju, a zwiekszyl znaczenie kondycji o jakis procent kosztem innych skilli (dla wszystkich, nie tylko ''emerytow''), a zarazem zwiekszyl % losowego przejscia na emeryture od 28 lat o np. 3-5%.
Szukaj
Squall1 Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 501
Liczba wątków: 20
Dołączył: Sep 2010
#30
2016-07-05, 23:08:22
Pomimo że, waham się czy kontynuować w grze kolejny sezon  - uważam, że dobrze jest zmniejszyć jeszcze bardziej znaczenie xp [lepsze to niż spadek - bo jak człowiek (żużlowiec) może zapomnieć jak się jeździ] - jeśli to przejdzie to jak ktoś chce to niech nabija do 200 zaczynając od egzaminu jak zdąży Język lub po prostu zostawić tak jak jest i ustawić "finalną" sztywną granicę (100) i koniec - niech rozwijają się pozostali "młodzi" zawodnicy . To zapewni może większy udział w zawodach juniorskich na forum . Kondycja powinna mieć większy wpływ tak jak np. siła lub prowadzenie   ----> i to zaczynając od razu od wyjścia ze szkółki (zawodnik "bez dobrej" kondycji po okrążeniach np. dwóch "zapowietrza się" i traci na dystansie ...)  , aż do osiągnięcia "wieku" spadkowego - w którym spadałaby szybciej , bo obecnie "nic nie znaczy" (poza dodatkiem do śr.skilli)  i trenuje się ją przeważnie na końcu.  Tak dla urozmaicenia tego - co się obecnie dzieje. Pozdro.
[Obrazek: 72.jpg]

Liga typerów - See more at: http://www.typuj.org/program-partnerski....tJTEr.dpuf
Strona WWW Szukaj
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Strony (3): « Wstecz 1 2 3 Dalej »
Wątek zamknięty 


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Spadek skilla w szkółce szuwarek 13 21,336 2018-02-28, 14:47:34
Ostatni post: Kamyk01
  Spadek formy paszabiceps 7 12,086 2014-11-27, 09:31:27
Ostatni post: Teves
  Spadek umiejętności - losowość sprinter 7 12,707 2013-10-17, 21:45:07
Ostatni post: Wisnia
  Spadek talentu Lewsey89 2 6,516 2013-05-31, 07:09:14
Ostatni post: Lewsey89
  spadek średniej u juniora w szkółce. steel_rider 7 12,997 2012-11-20, 16:44:33
Ostatni post: steel_rider

  • Pokaż wersję do druku
Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
Community Forum Software by MyBB 1.8.27
Designed By Rooloo.
Top